2013. április 12., péntek

Nine Model Management


Nine Model Management

Profilja: modellügynökség, statiszta ügynökség

Cím: Budapest, 8. kerület, Baross utca 61. 4. emelet
Telefonszám: 06-30-288-50-41
Weboldal: http://nine-models.com
Facebook: https://www.facebook.com/ninemodels?ref=ts&fref=ts
E-mail cím: info@nin9.hu
Regisztrációs díj: ingyenes

Alapvetően modellekkel foglalkozik a Nine modellügynökség, professzionális modelljei bejárhatják az egész világot. Nemrégiben terjesztették ki a munkájukat reklámfilmekre, klipekre, így statisztálni vágyók jelentkezését is várják. A regisztráció náluk teljesen ingyenes.

2 megjegyzés:

  1. Szeretnék regisztrálni ámbár személyesen már be vagyok regisztrálva a héten kaptam egy esemest hogy tudok e menni a borsodi reklám film forgatásra 17 18 án csak én a telefont figyeltem hogy mikor jön az esemes

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék regisztrálni ámbár személyesen már be vagyok regisztrálva a héten kaptam egy esemest hogy tudok e menni a borsodi reklám film forgatásra 17 18 án csak én a telefont figyeltem hogy mikor jön az esemes

    VálaszTörlés